Return to Baseball Leftovers

Going to the Game....

Moderator: Baseball Moderators

Postby Super GM » Fri Oct 03, 2003 7:37 am

He'll be holding up the sign to hide behind it, cuz Doggie is goin' to smash them Cubbies! O:-) :-D Good idea with the sign though, DHC! If you get on TV I might scratch together some cash and send you some decent (german) beer! ;-D
Super GM
General Manager
General Manager

User avatar

Posts: 3691
(Past Year: -55)
Joined: 23 Feb 2003
Home Cafe: Baseball
Location: On the mound striking out Barry Bonds

Postby DK » Sat Oct 04, 2003 12:53 pm

i'll send you a case of coke. coca-cola, for all you drug addicts. :-D
DK
Hall of Fame Hero
Hall of Fame Hero

User avatar
CafeholicCafe WriterCafe RankerMock(ing) DrafterEagle Eye
Posts: 9077
(Past Year: -456)
Joined: 22 Mar 2003
Home Cafe: Baseball
Location: on deck

Postby Transmogrifier » Sat Oct 04, 2003 1:15 pm

Super GM wrote:He'll be holding up the sign to hide behind it, cuz Doggie is goin' to smash them Cubbies! O:-) :-D Good idea with the sign though, DHC! If you get on TV I might scratch together some cash and send you some decent (german) beer! ;-D


HMMM... that Prior guy sucks, eh?
I'm back. Sorta.

Do not boo Johnny.
Transmogrifier
Hall of Fame Hero
Hall of Fame Hero

User avatar
Fantasy ExpertCafe RankerMock(ing) DrafterEagle EyeSweet 16 Survivor
Posts: 7088
(Past Year: -93)
Joined: 17 Apr 2003
Home Cafe: Baseball
Location: No taxation without Representation!

Postby DK » Sat Oct 04, 2003 2:00 pm

Transmogrifier wrote:
Super GM wrote:He'll be holding up the sign to hide behind it, cuz Doggie is goin' to smash them Cubbies! O:-) :-D Good idea with the sign though, DHC! If you get on TV I might scratch together some cash and send you some decent (german) beer! ;-D


HMMM... that Prior guy sucks, eh?


Lol. :-D
DK
Hall of Fame Hero
Hall of Fame Hero

User avatar
CafeholicCafe WriterCafe RankerMock(ing) DrafterEagle Eye
Posts: 9077
(Past Year: -456)
Joined: 22 Mar 2003
Home Cafe: Baseball
Location: on deck

Postby Madison » Sat Oct 04, 2003 3:13 pm

Super GM wrote:He'll be holding up the sign to hide behind it, cuz Doggie is goin' to smash them Cubbies! O:-) :-D Good idea with the sign though, DHC! If you get on TV I might scratch together some cash and send you some decent (german) beer! ;-D


Oops. Wrong call on that one huh, Super? O:-) Lmao!

After today, the Braves can take a nice vacation. B-) Hehe.

GO CUBBIES!
Yes doctor, I am sick.
Sick of those who are spineless.
Sick of those who feel self-entitled.
Sick of those who are hypocrites.
Yes doctor, an army is forming.
Yes doctor, there will be a war.
Yes doctor, there will be blood.....
Madison
Mod in Retirement
Mod in Retirement

User avatar
ExecutiveEditorCafeholicFantasy ExpertCafe WriterCafe RankerMock(ing) DrafterEagle EyeCafe SpotterInnovative MemberCafe MusketeerPick 3 ChampionMatchup Meltdown SurvivorLucky Ladders Weekly Winner
Posts: 48715
(Past Year: -5140)
Joined: 29 Apr 2003
Home Cafe: Baseball
Location: Taking Souls...

Postby Madison » Sat Oct 04, 2003 3:53 pm

eftda wrote:
Madison wrote:After today, the Braves can take a nice vacation. B-) Hehe.



again?


Lol. :*)
Yes doctor, I am sick.
Sick of those who are spineless.
Sick of those who feel self-entitled.
Sick of those who are hypocrites.
Yes doctor, an army is forming.
Yes doctor, there will be a war.
Yes doctor, there will be blood.....
Madison
Mod in Retirement
Mod in Retirement

User avatar
ExecutiveEditorCafeholicFantasy ExpertCafe WriterCafe RankerMock(ing) DrafterEagle EyeCafe SpotterInnovative MemberCafe MusketeerPick 3 ChampionMatchup Meltdown SurvivorLucky Ladders Weekly Winner
Posts: 48715
(Past Year: -5140)
Joined: 29 Apr 2003
Home Cafe: Baseball
Location: Taking Souls...

Postby DK » Sun Oct 05, 2003 7:22 am

Madison wrote:
eftda wrote:After today, the Braves can take a nice vacation. B-) Hehe.



again?


Lol. :-D

you know, madison, for someone who's supposed to be a "guru", you sure make a lot of blanket statements. just a wonderment of mine... ;-)
DK
Hall of Fame Hero
Hall of Fame Hero

User avatar
CafeholicCafe WriterCafe RankerMock(ing) DrafterEagle Eye
Posts: 9077
(Past Year: -456)
Joined: 22 Mar 2003
Home Cafe: Baseball
Location: on deck

Postby Madison » Sun Oct 05, 2003 9:27 pm

DK wrote:
Madison wrote:
eftda wrote:After today, the Braves can take a nice vacation. B-) Hehe.



again?


Lol. :-D

you know, madison, for someone who's supposed to be a "guru", you sure make a lot of blanket statements. just a wonderment of mine... ;-)


Well, I missed the call on that game. Still pulling for the Cubbies though. :-)
Yes doctor, I am sick.
Sick of those who are spineless.
Sick of those who feel self-entitled.
Sick of those who are hypocrites.
Yes doctor, an army is forming.
Yes doctor, there will be a war.
Yes doctor, there will be blood.....
Madison
Mod in Retirement
Mod in Retirement

User avatar
ExecutiveEditorCafeholicFantasy ExpertCafe WriterCafe RankerMock(ing) DrafterEagle EyeCafe SpotterInnovative MemberCafe MusketeerPick 3 ChampionMatchup Meltdown SurvivorLucky Ladders Weekly Winner
Posts: 48715
(Past Year: -5140)
Joined: 29 Apr 2003
Home Cafe: Baseball
Location: Taking Souls...

Postby DK » Mon Oct 06, 2003 8:58 am

GO CUBS! ;-D
DK
Hall of Fame Hero
Hall of Fame Hero

User avatar
CafeholicCafe WriterCafe RankerMock(ing) DrafterEagle Eye
Posts: 9077
(Past Year: -456)
Joined: 22 Mar 2003
Home Cafe: Baseball
Location: on deck

Previous

Return to Baseball Leftovers

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests